Wednesday, August 31, 2022

სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა. დამრიგებლის თვიშეფასების კითხვარი.

  

                   სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა

                                (2021-2022 სასწავლო წლის I სემესტრი

კლასი:  8

მოსწავლეთა რაოდენობა:  10

კლასის დამრიგებელი: . ამირიძე

#

დაგეგმილი აქტივობა

აქტივობის მიზანი

განხორციელების დრო

1

კლასის კონტიგენტის დაზუსტება. სასკოლო დოკუმენტაციის დაჟურნალის შევსება, ქცევის კოდექსის გაცნობა, სახელმძთვანელოების დარიგება, მოსწავლეთა დღის რეჟიმის, საორგანიზაციო კუთხის მოწყობა  და კლასში მორიგეობის დადგენა.

მოვაწესრიგებ პირად საქმეებს, ვაკრავ გაკვეთილების ცხრილს, ვადგენ მორიგეობას, მშობლებს გავაცნობ ქცევის კოდექსს და შინაგანაწესს .

სექტემბერი

2

გარემოს დასუფთავება

სუფთა გარემოში სწავლა

სექტემბერი

3

დისკუსია -თემაზე: ,,ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან

ადამიანთა უფლებების გაცნობა,თანამშრობლობა პატივისცემა, როგორც საკუთარი თავის ასევე უფროსების მიმართ

ოქტომბერი

4

სვეტიცხოვლობა

მოსწავლეებში

რწმენის ამაღლება

ოქტომბერი

5

თბილისობის დღესასწაული

თბილისობის ტრადიციების უკეთ გაცნობა

ოქრომბერი

6

სპორტულ ღონისძიებებში მონაწილეობა

ჯანსაღი გარემოს შექმნა

ოქტომბერი

7

პრეზენტაცია -თემაზე : ,,ზოგად საკაცობრიო ღირებულებები

დემოკრატიული კულტურიდ განვითარება

ნოემბერი

8

თემის განხილვა-,,მეგობრობა: გოგონებს, ვაჟებს და ქალ-ვაჟს შორის.“

მეგობრობის ცნების გააზრება. პირად გამოცდილებაზე მაგალითების მოყვანა.

ნოემბერი

9

გიორგობის ბრწყინვალე დღესასწაული

ცნობიერების ამაღლება

ნოემბერი

10

დისკუსია- თემაზე: ,,არა ძალადობას!

,,არა ნარკოტიკებს!

სოციალური უნარების დაშინაგანი კულტურის ჩამოყალიბება

დეკემბერი

11

თემის განხილვა:,,ნაადრევი ქორწინება

ნაადრევი ქორწინების უარყოფითი მხარეების განხილვა.

დეკემბერი

12

საახალწლო- საშობაო ღონისძიების მიწყობა

თანამშრომლობა, ურთიერთპატივისცემა ქართული და უცხოური საახალწლო-საშობაო ტრადიციების გაცნობა.

დეკემბერი

 

 

                   სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა

                                (2021-2022 სასწავლო წლის II სემესტრი) 

კლასი:  8

მოსწავლეთა რაოდენობა:  10

კლასის დამრიგებელი: . ამირიძე

#

დაგეგმილი აქტივობა

აქტივობის მიზანი

განხორციელების დრო

1

პირველი სემესტრის შედეგების გაანალიზება და კითხვარების შევსება, კითხვარი შეეხება მოსწავლეთა ინტერესის გამოვლენას, რა პროფესია მოსწონთ და სხვ.

ჩემი მიზნია მოსწავლეებმა გააკეთონ თვითშეფასება და ანალიზი. ჩემს მიერ შედგენილი კითხვარებით გააანალიზონ პირველ სემესტრში მიღებული შედეგები, რას შეცვლიან მეორე სემესტრში, რას გაითვალისწინებენ, რა იყო მათთვის წარმატება და ამ წარმატების მიზეზი.

იანვარი

2

სადამრიგებლო საათი

,, ვინ ვარ მე?’’

ინდივიდუალურად 2 წთ-ის მანძილზე წარმოადგინონ მოკლე პასუხი კითვაზე, შემდეგ კი  გავაცნო დიდი ადამიანების, პოლიტიკოსების და ფილოსოფოსების შეხედულებები ,, მე- სთან’’ მიმართებაში.

იანვარი

3

კლასში გამართული პრეზენტაცია ,,დავითობა’’

შევასწავლო მეტი დიდი პიროვნებების ცხოვრების და მოღვაწეობის შესახებ, რომლებმაც უდიდესი მისია შეასრულეს ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში.

თებერვალი

4

სადამრიგებლო საათი

,, ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება’’

გავაცნო თეორიული მასალა როგორ უნდა ვიმოქმედოთ შესაბამის კრიტიკულ სიტუაციაში.

თებერვალი

5

სადამრიგებლო პროექტი

,,როგორ ვებრძოლოთ ბულინგს“’’

მასწავლებლებთან შეხვედრა, როლური სიტუაცია თუკი ისინი თავს მათ ადგილზე წარმოიდგენენ მომენტალურად, რას ურჩევენ მოსწავლეებს?

თებერვალი

6

მარტის დღესასწაულებთან დაკავშირებული ღონისძიება მე-7- 8 კლ. მოსწავლეების ერთობლივი მონაწილეობით

მოვიწვიოთ მოსწავლეთა მშობლები და მივულოცოთ მარტის ქალთა დღესასწაულები- დედის დღე და 8 მარტი საკლასო ღონისძიებით.

მარტი

7

სპორტული შეჯიბრი ორთაშენის  სკოლასთან.

მოსწავლეთა ფიზიკური განვითარების, გუნდურობის და ურთიერთ თანამშრომლობის მეგობრული ურთიერთობის ხელშეწყობა.

მარტი

8

სადამრიგებლო საათი

,,როგორ ვსწავლობთ, როგორ ვისწავლოთ უკეთ?

გამოკითხვა ჩემს მიერ წინასწარ მომზადებული კითხვარებით, რა უჭირთ ყველაზე მეტად რა უადვილდებათ და ამის გათვალისწინებით გადაჭრის გზების შეთავაზება.

მარტი

9

საქველმოქმედო აქცია

,,დავეხმაროთ მზრუნველობამოკლებულ მოხუცებს’’

სოფელში მოვიძიოთ ვინ არის მარტოხელა მოხუცები და შეძლებისდაგვარად გავუწიოთ დახმარება ჯერ დავგეგმოთ მშობლებთან ერთად და შემდეგ განვახორციელოთ.

მარტი

10

,,9 აპრილი’’ სასკოლო ღონისძიება და მოგზაურობა სოფ. შინდისში 2008. დაღუპულ გმირთა პატივის მისაგებად.

გაეცნონ 9 აპრილის ტრაგედიის მიზეზებს, შედეგებს და ისწავლონ დაღუპულთა ხსოვნის პატივისცემა.

აპრილი

11

სადამრიგებლო საათი

,, ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება’’

მოსწავლეები თვითონ მიოძიებენ ინფორმაციას - მიწისძვრის, ყწალდიდობის, მეწყერის, სეტყვის, გვალვის, ხანძარის, ვულკანის შესახებ და სიტუციაში რისკის შემცირების ალბათობებზე.

აპრილი

12

სადამრიგებლო საათი

,,სწრაფვა წარმატებისკენ’’

მოსწავლეები ირჩევენ მათი აზრით წარმატებულ პოროვნებას, ვისაც მოვიწვევთ სკოლაში, მოსწავლეები დაუსვამენ შეკითხვებს, მიიღებან რჩევას და რეკომენდაციას.

აპრილი

13

აქცია- დასუფთავება

,, გაემოს დაცვის დღე-  5 მაისი’’

დავასუფთავებთ სკოლის და ტაძრის მიმდებარე ტერიტორიას, სოფელში სააგიტაციო ბუკლეტების დარიგება.

მაისი

14

მეორე მსოფლიო ომის თემაზე წარმოდგენილი  პრეზენტაციის შემდეგ გამართული -,,დისკუსია

9 მაისის გამარჯვების მნიშვნელობის აღქმა, შესწავლილი მასალის გამეორება ცოდნის გამოყენება, ანალიტიკური აზროვნების განვითარება.

მაისი

15

,,თამარობა’’- დიდი მეფის ხსენების დღისადმი მიძღვნილი სასკოლო ღონისძიება.

შევასწავლო მეტი დიდი პიროვნებების ცხოვრების და მოღვაწეობის შესახებ, რომლებმაც უდიდესი მისია შეასრულეს ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში.

მაისი

16

საქართვლოს დამოუკიდებლობის დღის ღონისძიებაში მონაწილეობა.

,,26 მაისი-საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე

სასკოლო ღონისძიებაში მონაწილეობა და შესწავლილი მასალის გამოყენება თარიღთან დაკავშირებით.

მაისი

17

ბავშვთა უფლებები,

დოკუმენტური ფილმის ჩვენება და დისკუსია თემის გარშემო.

შესაბამისი მასალის ჩვენება და სიტუაციური მაგალითების გაანალიზება.

ივნისი

18

ექსკურსია სამცხე-ჯავახეთში.

რაბათი-ვარძია

მოსწავლეების , მათი მშობლების და დამრიგებლის შეთანხმებით შერჩეული მარშრუტით.

ივნისი

                         


                                   დამრიგებლის  თვითშეფასების კითხვარი

 

 

 

#

პირობა

რეგულარულად

ხშირად

იშვიათად

არასოდეს

1

ვზრუნავ  ეფექტურ  სასწავლო  გარემოს   შექმნაზე

დიახ

2

ვაკვირდები    მოსწავლეთა  აკადემიურ    შეფასებას

დიახ

3

ვაკვირდბი  რამდენად  იცავენ

მოსწავლეები  ქცევის  წესებს

დიახ

4

ვიზიარებ  მოსწავლეთა  შეხედულებებსა  და  შენიშვნებს

დიახ

5

ვიკვლევ  კლასში  შექმნილ  პრობლემის  მიზეზებს  და  ვსახავ  გამოსწორების  გზებს

ხშირად

6

ვთანამშრომლობ  მშობლებთან

ხშირად