სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა
(2021-2022 სასწავლო წლის I სემესტრი)
კლასი: 8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
კლასის დამრიგებელი: ი. ამირიძე
# |
დაგეგმილი აქტივობა |
აქტივობის მიზანი |
განხორციელების დრო |
1 |
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება. სასკოლო დოკუმენტაციის დაჟურნალის შევსება, ქცევის კოდექსის გაცნობა, სახელმძთვანელოების დარიგება, მოსწავლეთა დღის რეჟიმის, საორგანიზაციო კუთხის მოწყობა და კლასში
მორიგეობის დადგენა. |
მოვაწესრიგებ პირად საქმეებს, ვაკრავ გაკვეთილების ცხრილს, ვადგენ მორიგეობას, მშობლებს გავაცნობ ქცევის კოდექსს და შინაგანაწესს . |
სექტემბერი |
2 |
გარემოს დასუფთავება |
სუფთა გარემოში სწავლა |
სექტემბერი |
3 |
დისკუსია -თემაზე: ,,ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან“ |
ადამიანთა უფლებების გაცნობა,თანამშრობლობა პატივისცემა, როგორც საკუთარი თავის ასევე უფროსების მიმართ |
ოქტომბერი |
4 |
სვეტიცხოვლობა |
მოსწავლეებში რწმენის
ამაღლება |
ოქტომბერი |
5 |
თბილისობის დღესასწაული |
თბილისობის ტრადიციების უკეთ გაცნობა |
ოქრომბერი |
6 |
სპორტულ
ღონისძიებებში მონაწილეობა |
ჯანსაღი
გარემოს
შექმნა |
ოქტომბერი |
7 |
პრეზენტაცია -თემაზე : ,,ზოგად საკაცობრიო ღირებულებები“ |
დემოკრატიული კულტურიდ განვითარება |
ნოემბერი |
8 |
თემის განხილვა-,,მეგობრობა: გოგონებს, ვაჟებს და ქალ-ვაჟს შორის.“ |
მეგობრობის ცნების გააზრება. პირად გამოცდილებაზე მაგალითების მოყვანა. |
ნოემბერი |
9 |
გიორგობის ბრწყინვალე დღესასწაული |
ცნობიერების ამაღლება |
ნოემბერი |
10 |
დისკუსია- თემაზე: ,,არა ძალადობას!“ ,,არა ნარკოტიკებს!“ |
სოციალური უნარების დაშინაგანი კულტურის ჩამოყალიბება |
დეკემბერი |
11 |
თემის განხილვა:,,ნაადრევი ქორწინება“ |
ნაადრევი ქორწინების უარყოფითი მხარეების განხილვა. |
დეკემბერი |
12 |
საახალწლო- საშობაო ღონისძიების მიწყობა |
თანამშრომლობა, ურთიერთპატივისცემა ქართული და უცხოური საახალწლო-საშობაო ტრადიციების გაცნობა. |
დეკემბერი |
სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა
(2021-2022
სასწავლო წლის II სემესტრი)
კლასი: 8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
კლასის დამრიგებელი: ი. ამირიძე
# |
დაგეგმილი აქტივობა |
აქტივობის მიზანი |
განხორციელების დრო |
1 |
პირველი სემესტრის შედეგების გაანალიზება და კითხვარების შევსება, კითხვარი შეეხება მოსწავლეთა ინტერესის გამოვლენას, რა პროფესია მოსწონთ და სხვ. |
ჩემი მიზნია მოსწავლეებმა გააკეთონ თვითშეფასება და ანალიზი. ჩემს მიერ შედგენილი კითხვარებით გააანალიზონ პირველ სემესტრში მიღებული შედეგები, რას შეცვლიან მეორე სემესტრში, რას გაითვალისწინებენ, რა იყო მათთვის წარმატება და ამ წარმატების მიზეზი. |
იანვარი |
2 |
სადამრიგებლო საათი ,, ვინ ვარ მე?’’ |
ინდივიდუალურად 2 წთ-ის მანძილზე წარმოადგინონ მოკლე პასუხი კითვაზე, შემდეგ კი გავაცნო დიდი ადამიანების, პოლიტიკოსების და ფილოსოფოსების შეხედულებები ,, მე- სთან’’ მიმართებაში. |
იანვარი |
3 |
კლასში გამართული პრეზენტაცია ,,დავითობა’’ |
შევასწავლო მეტი დიდი პიროვნებების ცხოვრების და მოღვაწეობის შესახებ, რომლებმაც უდიდესი მისია შეასრულეს ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში. |
თებერვალი |
4 |
სადამრიგებლო საათი ,, ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება’’ |
გავაცნო თეორიული მასალა როგორ უნდა ვიმოქმედოთ შესაბამის კრიტიკულ სიტუაციაში. |
თებერვალი |
5 |
სადამრიგებლო პროექტი ,,როგორ ვებრძოლოთ ბულინგს“’’ |
მასწავლებლებთან შეხვედრა, როლური სიტუაცია თუკი ისინი თავს მათ ადგილზე წარმოიდგენენ მომენტალურად, რას ურჩევენ მოსწავლეებს? |
თებერვალი |
6 |
მარტის დღესასწაულებთან დაკავშირებული ღონისძიება მე-7- 8 კლ. მოსწავლეების ერთობლივი მონაწილეობით |
მოვიწვიოთ მოსწავლეთა მშობლები და მივულოცოთ მარტის ქალთა დღესასწაულები- დედის დღე და 8 მარტი საკლასო ღონისძიებით. |
მარტი |
7 |
სპორტული შეჯიბრი ორთაშენის სკოლასთან. |
მოსწავლეთა ფიზიკური განვითარების, გუნდურობის და ურთიერთ თანამშრომლობის მეგობრული ურთიერთობის ხელშეწყობა. |
მარტი |
8 |
სადამრიგებლო საათი ,,როგორ ვსწავლობთ, როგორ ვისწავლოთ უკეთ? |
გამოკითხვა ჩემს მიერ წინასწარ მომზადებული კითხვარებით, რა უჭირთ ყველაზე მეტად რა უადვილდებათ და ამის გათვალისწინებით გადაჭრის გზების შეთავაზება. |
მარტი |
9 |
საქველმოქმედო აქცია ,,დავეხმაროთ მზრუნველობამოკლებულ მოხუცებს’’ |
სოფელში მოვიძიოთ ვინ არის მარტოხელა მოხუცები და შეძლებისდაგვარად გავუწიოთ დახმარება ჯერ დავგეგმოთ მშობლებთან ერთად და შემდეგ განვახორციელოთ. |
მარტი |
10 |
,,9 აპრილი’’ სასკოლო ღონისძიება და მოგზაურობა სოფ. შინდისში 2008წ. დაღუპულ გმირთა პატივის მისაგებად. |
გაეცნონ 9 აპრილის ტრაგედიის მიზეზებს, შედეგებს და ისწავლონ დაღუპულთა ხსოვნის პატივისცემა. |
აპრილი |
11 |
სადამრიგებლო საათი ,, ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირება’’ |
მოსწავლეები თვითონ მიოძიებენ ინფორმაციას - მიწისძვრის, ყწალდიდობის, მეწყერის, სეტყვის, გვალვის, ხანძარის, ვულკანის შესახებ და სიტუციაში რისკის შემცირების ალბათობებზე. |
აპრილი |
12 |
სადამრიგებლო საათი ,,სწრაფვა წარმატებისკენ’’ |
მოსწავლეები ირჩევენ მათი აზრით წარმატებულ პოროვნებას, ვისაც მოვიწვევთ სკოლაში, მოსწავლეები დაუსვამენ შეკითხვებს, მიიღებან რჩევას და რეკომენდაციას. |
აპრილი |
13 |
აქცია- დასუფთავება ,, გაემოს დაცვის დღე- 5 მაისი’’ |
დავასუფთავებთ სკოლის და ტაძრის მიმდებარე ტერიტორიას, სოფელში სააგიტაციო ბუკლეტების დარიგება. |
მაისი |
14 |
მეორე მსოფლიო ომის თემაზე წარმოდგენილი პრეზენტაციის შემდეგ გამართული -,,დისკუსია“ |
9 მაისის გამარჯვების მნიშვნელობის აღქმა, შესწავლილი მასალის გამეორება ცოდნის გამოყენება, ანალიტიკური აზროვნების განვითარება. |
მაისი |
15 |
,,თამარობა’’- დიდი მეფის ხსენების დღისადმი მიძღვნილი სასკოლო ღონისძიება. |
შევასწავლო მეტი დიდი პიროვნებების ცხოვრების და მოღვაწეობის შესახებ, რომლებმაც უდიდესი მისია შეასრულეს ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში. |
მაისი |
16 |
საქართვლოს დამოუკიდებლობის დღის ღონისძიებაში მონაწილეობა. ,,26 მაისი-საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე“ |
სასკოლო ღონისძიებაში მონაწილეობა და შესწავლილი მასალის გამოყენება თარიღთან დაკავშირებით. |
მაისი |
17 |
ბავშვთა უფლებები, დოკუმენტური ფილმის ჩვენება და დისკუსია თემის გარშემო. |
შესაბამისი მასალის ჩვენება და სიტუაციური მაგალითების გაანალიზება. |
ივნისი |
18 |
ექსკურსია სამცხე-ჯავახეთში. რაბათი-ვარძია |
მოსწავლეების , მათი მშობლების და დამრიგებლის შეთანხმებით შერჩეული მარშრუტით. |
ივნისი |
# |
პირობა |
რეგულარულად |
ხშირად |
იშვიათად |
არასოდეს |
1 |
ვზრუნავ ეფექტურ
სასწავლო გარემოს შექმნაზე |
დიახ |
|||
2 |
ვაკვირდები
მოსწავლეთა აკადემიურ შეფასებას |
დიახ |
|||
3 |
ვაკვირდბი რამდენად
იცავენ მოსწავლეები ქცევის
წესებს |
დიახ |
|||
4 |
ვიზიარებ მოსწავლეთა
შეხედულებებსა და შენიშვნებს |
დიახ |
|||
5 |
ვიკვლევ კლასში
შექმნილ პრობლემის მიზეზებს და ვსახავ
გამოსწორების გზებს |
ხშირად |
|||
6 |
ვთანამშრომლობ მშობლებთან |
ხშირად |
No comments:
Post a Comment