Friday, May 3, 2019

2019 წლის გამოკითხვა


                                                                              გამოკითხვა

                      პატივცემულო მასწავლებლებო, მშობლებო და მოსწავლეებო!
  გთხოვთ აირჩიოთ პასუხის ვარიანტი, დააკოპიროთ და ჩასვათ ქვემოთ კომენტარის ველში  ან  დაწერეთ თქვენი ტექსტი , ვარიანტების ქვემოთ ხაზზე:
                     





   1. თქვენი  აზრით   რა  იწვევს  მოსწავლის,   მუსიკის  მიმართ  ინტერესის  გაზრდას?


1.1.  ინფორმაცია   გარე  წყაროდან-  ინტერნეტი,  ტელევიზია,  რადიო;
1.2.  სკოლაში  მუსიკის  გაკვეთილებიდან  მიღებული  ინფორმაცია;
1.3.  არ  აქვს  მუსიკის  მიმართ  ინტერესი;
1.4.-----------------------------------------------------------------------
2. პატივცემულო  კოლეგებო  უსმენთ  თუ  არა   ჩემს  მიერ,  ჩემს  ბლოგზე  რეკომენდირებულ მასალას?
მაგალითად:
2.1 .ყოველთვის;
2.2.  იშვიათად;
2.3.  არასოდეს;
2.4.-----------------------------------------------------------------------

3.  იყენებთ  თუ  არა  სწავლისათვის  აუცილებელ  დამატებით  ინტერნეტრესურსებს?

3.1.  სისტემატიურად;
3.2.  იშვიათად;
3.3.  არა;
3.4.-----------------------------------------------------------------------

4.  რამდენ დროს ხარჯავთ  სახლში,  მუსიკაში დავალების  შესრულებაზე/ სწავლაზე?
 IX- კლასი: 

4.1.   35-50წთ. და მეტი;
4.2.  15-20 წთ;
4.3.  სკოლაში  მუსიკის გაკვეთილზე ვსწავლობ ყველაფერს, სახლში არაფერს ვსწავლობ;
4.4.-----------------------------------------------------------------------


5. პატივცემულო მშობლებო,  ასმენინებთ  თუ  არა  თქვენს  შვილს  თავისუფალ დროს   კლასიკურ  მუსიკას?
მაგალითად:  ვ.ა. მოცარტს,  ლ.ვ.ბეთჰოვენს, ი.ს. ბახს და ა.შ.

5.1.  თავისუფალ დროს უპირატესად ვასმენინებ კლასიკურ მუსიკას;
5.2.  ზოგჯერ;
5.3.  არასოდეს;
5.4.-----------------------------------------------------------------------


6. პატივცემულო კოლეგებო თქვენი მოსწავლისთვის  მე-9 კლასში,  რამდენად ადვილია  ლ.ვ. ბეთჰოვენის    მე-9  სიმფონიის  მე-4 ნაწილში საგუნდო ნომრის ,,ოდა სიხარულისადმი’’   მოსმენის შემდეგ ,  ტრანსფერის განხორციელება?

https://www.youtube.com/watch?v=XkJpZirdyh0


6.1.  ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ არ უჭირს  ტრანსფერის განხორციელება;
6.2. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ  ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას;
6.3.  ვერ ახერხებს მოსმენილი დაუკავშიროს ყოფა-ცხოვრებას.
6.4-----------------------------------------------------------------------


7.პატივცემულო  კოლეგებო,  მშობლებო,  მოსწავლეებო  საინტერესოა თუ არა თქვენთვის, ჩემს ბლოგზე განთავსებული მასალები?


7.1. ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად ვისმენ მითითებულ ლინკებს  და ვიყენებ კიდეც ჩემს  პრაქტიკაში;
7.2. იშვიათად ვკითხულობ და  ვისმენ მითითებულ ლინკებს;
7.3. ჩემთვის არ არის საინტერესო;
7.4  ------------------------------------------------------------------------
  



დიდი  მადლობა!   




7 comments:

  1. 1.2. სკოლაში მუსიკის გაკვეთილებიდან მიღებული ინფორმაცია;
    2.1 .ყოველთვის;
    3.1. სისტემატიურად;
    4.3. სკოლაში მუსიკის გაკვეთილზე ვსწავლობ ყველაფერს, სახლში არაფერს ვსწავლობ;
    5.1. თავისუფალ დროს უპირატესად ვასმენინებ კლასიკურ მუსიკას;
    6.2. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას;
    7.1. ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად ვისმენ მითითებულ ლინკებს და ვიყენებ კიდეც ჩემს პრაქტიკაში;

    ReplyDelete
  2. 1.1. ინფორმაცია გარე წყაროდან- ინტერნეტი, ტელევიზია, რადიო;
    2.1 .ყოველთვის;
    3.1. სისტემატიურად;
    4.2. 15-20 წთ;
    5.2. ზოგჯერ;
    6.1. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ არ უჭირს ტრანსფერის განხორციელება;
    7.1. ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად ვისმენ მითითებულ ლინკებს და ვიყენებ კიდეც ჩემს პრაქტიკაში;

    ReplyDelete
  3. 1.2. სკოლაში მუსიკის გაკვეთილებიდან მიღებული ინფორმაცია;
    2.2. იშვიათად;
    3.1. სისტემატიურად;
    4.1. 35-50წთ. და მეტი;
    5.2. ზოგჯერ;
    6.2. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას;
    7.2. იშვიათად ვკითხულობ და ვისმენ მითითებულ ლინკებს;

    ReplyDelete
  4. 1.2. სკოლაში მუსიკის გაკვეთილებიდან მიღებული ინფორმაცია;
    2.1 .ყოველთვის;
    3.1. სისტემატიურად;
    4.4. მე ვარ პედაგოგი და მუსიკაშიდავალება არ მაქვს ხოლმე, მაგრამ მიყვარს მუსიკა და მუდამ ვუსმენ მას.
    5.2. ზოგჯერ;
    6.2. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას;
    7.1. ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად ვისმენ მითითებულ ლინკებს და ვიყენებ კიდეც ჩემს პრაქტიკაში;

    ReplyDelete
  5. 1.2სკოლაში მუსიკის გაკვეთილებიდან მიღებული ინფორმაცია
    2.1 .ყოველთვის;
    3.1. სისტემატიურად;
    4.1. 35-50წთ. და მეტი;
    5.1. თავისუფალ დროს უპირატესად ვასმენინებ კლასიკურ მუსიკას
    6.2. ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას;
    7.1. ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად ვისმენ მითითებულ ლინკებს და ვიყენებ კიდეც ჩემს პრაქტიკაში;

    ReplyDelete
  6. 6.2.ნაწარმოების მოსმენის შემდეგ ახერხებს ტრანსფერის განხორციელებას, მაგრამ საჭიროებს ჩემ დახმარებას.
    7.4.ჩემთვის საინტერესოა,ხშირად მოვისმენ და აუცილებლად გამოვიყენებ პრაქტიკაში აღნიშნულ ლინკებს.

    ReplyDelete
  7. 1.1.ინფორმაცია გარე წყაროდან- ინტერნეტი, ტელევიზია, რადიო;
    2.4.ბლოგის გაცნობის შემდეგ ვფიქრობ რომ გამოვიყენებ განთავსებულ მასალას.
    3.1.სისტემატიურად

    ReplyDelete